Kasut = Rm10!!

Kali ni aku nak cerita pasal preloved item pulak. Korang nak aku bagitau ke maksud preloved item ni? tak payah la ek, aku conferm kalau korang gila online shopping mesti korang familiar lah ngan term ni kan. Aku bukan tak nak explain tau, korang kan dah faham aku kan, nanti aku melalut tah mana-mana tah.

Pagi tadi kan aku jalan-jalan online window shopping kan, pastu kan, aku jumpa kan, ada satu blogshop ni kan, dia kan , jual kan, murah kan, kasuttt kan (korang mesti tension kan  baca ayat  ni kan, aku pun suka la kan huahuauahuahauhua =p )

Serius korang murahhh. Okay okay betul... barang preloved mesti ar kena jual murah sikit, tapi blogshop ni bukan jual murah sikit, tapi jual murah banyak (korang...korang faham kan apa aku cuba sampaikan kat sini kan).

Aku tengok condition kasut tu pun still cun lagi ar. Alaa korang ni saje je kan, aku tengok gambar la bukan aku walk-in kat blogshop tu, kata pun online window shopping, ggrrrrr babab karang ha. Kalau korang tak percaya korang tengok ni

Ni harga dia =RM10

Ni harga dia pun = Rm10

Yang ni spesel sikit, harga dia = Rm15

Ha... amacam aku tak tipu kan, cun kan. Kalau korang nak tengok lagi, korang boleh pergi kat carouselgallery. Baik korang pergi cepat cepat, sebelum aku rembat (tetiba aku rase cam pantun lak ayat nih). Jap jap jap, sebelum korang pergi meniggalkan aku, korang kena baca ni dulu:

" semua pictures credit to http://carouselgallery.blogspot.com/

ok dah sekarang korang dah boleh gi shopping. Babai korang...jalan baik-baik tau. Kenang daku dalam doa mu.

kata hati : suka la kasut
kata noa : noa punnn. erk bukan kita sama ke?? 

nota hari ini:

(1) kasut merah kasut biru, u marah i luv u ( apasal aku rasa cam pelik je nota hari ini nih)

12 comments:

farah said...

eh pasai apa murah gilak!

Rifki Fauzi said...

hallo teman,

saya mau minta tolong nich... Boleh nggak..???
Begini...saya kan sekarang sedang mengikuti sebuah kompetisi blog.
Nah, saya butuh support dari teman agar bisa menang,
untuk memberikan komentar pada artikel saya di :
http://rifkifauzi.blogdetik.com/index.php/2010/11/dari-internet-sehat-jadi-hebat-dari-dunia-maya-jadi-nyata/

TERIMA KASIH BANYAK

salam teman blog,
Rifki Fauzi
(weowe.blogspot.com)

Rina Rossoneri said...

kalau kasut ni kita cerewet sikit.. biasanya yg kita beli online baju dgn tudung je..satu yg kita malas beli online lambat sgt..sebulan baru sampai..tp nak mencarik kat shopping mall sangat malas..hahah

Unknown said...

giler murah weyh..

Mr.W33ers said...

kasut laki xde rm 10
nak angkat terus

Unknown said...

wah..menarik ni cik nora..akak nk gi melawat skrang jugakk..zzzaaaassss!!

cikpuanhady said...

wahhh..sangat murah ni..dahla comei plak tu..

Wan said...

wah.. aku jealous jgk nihh kasut pompuan jew murah kasut laki mahal lak.

MIMIE AIZA said...

noa ni terpakai kej bukan ?

ardinihumaira said...

dni pernah juga beli preloved items. berbaloi2 :)

Sca Ndx said...

lerr. pmpn shopping2. murah sikit nak beli. daa

Aida Zafirah said...

murah nyer....vincci kot...huhuhu...