Somebody Save Me!!!!!

Wake me up inside
I can’t wake up
Save me
call my name and save me from the dark
(nak lebih2 korang baca kat sini =p)
 
Koranggggggg tolong selamatkan aku. Aku dah jadi budak malas. Arghhhhh. Aku dah lama tak hupdate Budak Blog aku sebab aku MALAS. Ni sume sebab.....minggu pertama aku on vacation, minggu kedua aku bz settle kan kerja, balik rumah pas makan, layan tv sat, pastu tetiba tetido, minggu ketiga aku plan nk dating ngan budak blog korang ar kan, pastu....tetiba aku jadi BUDAK MALAS.....pelik aku napa tah??

Camne ni.....noa tanak jadi budak malas....

38 comments:

Ujang9897 said...

kau nak kawin kan...


aku tau...takyah update pun takpa..tak heran

E'in said...

wekap2!! tamo malas! babap t kang! ;p

Miss b said...

hakhakhakhak.

aku pon da jd malas. sama ah kite!

Unknown said...

oit

lady-D said...

wekapppppppppppppppppppppppp !!!!!!!!!! noaaaaaaa..aimiseyuuuuuuu laikkkkk gilerrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!

Ammar said...

Yoyo..lama tak skodeng blog awek comel ni..hehehehe..sejak bila jadi budak malas ni noa?

noa said...

Ujang9897

elehhhh tak heran kononnnnn, ko heran sebenanye kan kan kan

noa said...

♥e'in♥

hahhahaha takmo babap, tapi...malas lagi arrrr

noa said...

Myaby

aku nk declare bulan 2 = bulan malas ar leh tak, ko setuju tak??

noa said...

Nakha Rism

woittt ko pun baru muncul kembali ke pe ni

noa said...

d_LA

ok ok i wakeup...zzzz eh eh tetido pulak =p

noa said...

AMMAR YASIR

taktau tetibe jek...mencikk!

MIMIE AIZA said...

ada ole2 utk i x??

Along Tapa said...

kalo ko malas2, jatuh r saham ko dengan aku...amcam??ada semangat jadik rajin tak??hahhaa...

Gorengbaek - Kenapa Along Tapa sorokkan identiti....

Hangit Habis dah - Sikit-sikit complain...jalan keluor mana???

Kerat Senget - Syuqimori says

Annisa said...

nora, lamanya honeymoon? =.=' orang tunggu nora ni ^_^ jom rajin nora ;)

Rina Rossoneri said...

haish,belum apa2 dah malas...haish haish...

A.d.l.i said...

Where have u beennnn aaaaaaaa?

KADA said...

noa..jangan malas..ramai yg tunggu ur budak blog berhapdate ni.. :)

Dev Clarehova said...

waaaaa....finally blog updated...hehehe...selamat kembali ke alam fantasi...erkkk...;p

Noor Fatin said...

nak dekat sbulan noa tak update blog.. hahahha

jgn malas2 lagi ;D

KakD said...

ko terai la mandi bunge tahi ayam, biase die tuh nak malas2 haippppppp!!

hahahaha :P

farah said...

akhirnya ko update gak blog!

mie said...

wow!!
malas tanda2 bakal dipinang..
tahniah...

ahmad endo said...

i don't care how u save me...ooooo...hehehe

Yana said...

evanescence.. jgn malas2 okeh!! chill!! muda lg... nnt dh tua x tau la cmne. be chill k

EzayHadry said...

bhahaha sume cari ko nora
termasuk haku!!!
mne ko? nak kawen ehh? haha alasan malas tu tak masuk akal..sebelum ni ko rajin plak :D

Unknown said...

sama la..skrg dah jadi agak pemalas dgn blog

p/s : tolong vote for my slogan...step2 untuk vote ada kat bawah banner my blog..tq so much...:)

mrs kayrul said...

meh sini letak batang mancis kat mata supaya tak tido awal dan boleh update blog...hahahhaha

mr.syazwan said...

jangan malas2 babap bontot kang

hahaha

Tuan Din said...

Dikala Malas melanda...
bayangkan TUAN DIN sedang berdiri mencekak pinggang & memegang rotan...
sedang memaksa Nora menghapdet Budak Blognya...

Unknown said...

TOLON!!! tlg add sya ye dak noa yg baru nk malas... huhuhu
dr saya yg otai malas!! :)

Penjejak Mimpi said...

Noa... ko jgn la malas2...

Unknown said...

cube petua ni...

amek sebiji buah mengkuda dikupas kulit, pastu blender dengan kunyit hidup..
pastu didihkan sedikit air campurkan sekali dengan bahan blender tadi...
pastu minum pnas2...
confirm tak jd mls da lps ni,...
:D

Shino said...

smela kte...ak pun da jd bdk mls da ni...blog ak tu da lme gile da x update...huhuhu...

Sca Ndx said...

hi noa. rindu lah.
bz ke.

Aretikz said...

Ko memang malas.. haha..

Nak gi dating dengan aku jak xmalas.. len kali jgn dating lg la.. haha..

Mr iz said...

ambik air sembahyang je... he he he he....pastu hmmm.... mesti ok..he he he

Unknown said...

ingt2 nk gak muncul kembali, ala2 comeback dalam dunia blog ni kan, skali mood ilang plak..hak2~ nanti2 la aku buat sekual comeback~ lalala~