2+1

"nora aku jumpa kembar kau semalam kat JB"
(seorang budak ofis aku berkata-kata)

tengah usha kot2 ada kembar aku dalam magazine ni ke kan, lalalalla :p
...............................................................................................................................

tiba-tiba aku teringat la pulak...

nah
 apa ni?
leh, buat tak tau pulak, bukan benda ni ke ko sedut semalam
???????  (muka blur)
dah ar nora aku nampak kau lepak sorang2 kat *tutt*sedut benda ni, skang buat2 blur lak
woiii banyak ar aku nak lepak sorang2 kat tempat camtu, tengah2 malam buta, gile ape, balik selayang pun aku tak lepas, agak2 ar kan nak tembak tu (ni skrip aku cakap dalam hati je tau, sebab orang yang tembak aku tadi tu dah blah, elllehh takut ar tu kan, ye ke dia takut?)

*korang jgn salah faham lak, bukan aku yg mamat tu jumpa, maybe kembar aku lain mak ayah kot *
...............................................................................................................................

pastu aku teringat kisah aku kat uni la pulak...

woi korang apa tu
 wei amik ar amik ar
dah dah dah jum blah masuk bilik

dalam bilik....

apa lagi buka ar barang tadi
 kunci pintu tu, noa nak try
(selepas skali sedut : yak!! pahit gila! busuk nak mampos!!)  

*ni pun sama aku try sekali sedut je, pastu im done*

 SMOKING DAMAGES YOUR HEALTH!

nota:
aku takde kembar, kembar lain mak lain ayah mungkin ada la kot, korang nak jadi kembar aku tak ^^

53 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

klu jd kembar noa, dpt apa..?? kachinggg~ $.$

Elie Lily said...

kalau elie jadi kembar nora, macam tak rupa kembar je rasanya!heheh

Raji and Yeen said...

hah... manusia ker jin yg menyerupai kau agk2nyer?
hahaha

fathiah said...

kalo aku jadik kembar noa, mesti cantek an. hahahaha

whitecappuccino said...

kalau tak kenal noa kat sini tentu akak ingat ko cina ke Korea

Ammar said...

Nora....kembarku....dah lama kita tak jumpa....

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Aku smpi skrg ni masih confused dengan lawatan ko ke China tu. Adakah ko pergi sana disebabkan oleh:

A) mengikuti rombongan sekolah lama anda,

B) hadiah dari tempat keje skrg ni sebab anda menang tempat terbersih,

C) memenangi pakej percutian ke China setelah menang pertandingan gores & menang yang dianjurkan oleh sebuah syarikat MLM yg berselindung disebalik syarikat yg menjual penapis air,

D) tiada satu pun di atas.

Setiap jawapan yg betul akan memenangi baucer bernilai RM10 untuk pembelian seterusnya...

kay_are said...

cube wat segmen sape mau jadi kembar saye.. nanti tau r =P

Along Tapa said...

kalo aku jadik kembor ko, tak boleh la aku nak ngorat ko...jadik, takyah r...

bakpe ko try bendalah tu...tak best dowh...percayala cakap aku...

Gorengbaek - Cerita cuti yang menyedihkan....

Hangit Habis dah - Aku dah faham dah sekarang....

Kerat Senget - YOUsoF : masih ada plan B

speckurosaklagi said...

nora pernah smoke??

adan said...

smoke ke?

Shahada Fauzi said...

oit kembar! sejak bile ko pandai smoke nih? nak kena pelangkung eh dgn aku? grrr...

Anonymous said...

Salam..kembar ?ouh malang3..hak3.

noa said...

NuSaNa NoSa 91

conferm ko mmg kembar aku sbb mata duitan hahhaha :p

noa said...

little cart00n

kembar tak seiras ar tu
jum ar jum ar jadi kembar

noa said...

Raji berkata

aku pun tgh confuse ni
bidadari kot
lalallala :p

noa said...

fathiah

oh kembarku

noa said...

whitecappuccino

ooo ye ke
yes! yes!
ade chance ngorat pakwe korea nih yesssss!!

noa said...

AMMAR YASIR

hahahahha
oh kembarku
mana ko menghilang

noa said...

Peraih udang dari Zimbabwe

hahahahha ko sengal ar
aku p sana jalan2 shoping baju

noa said...

kay_are

ok ok akan di pertimbangkan lol :p

noa said...

Along Tapa

blaja bagi habis dulu ar dak kecik

woit aku try skali sedut je ar, tu pun sbb kitorang jumpa rokok tu, aku pun tak faham nape org suke, busuk gile kot, yek!

noa said...

speckurosaklagi

sekali sedut je ar, tu pun sbb jumpa rokok tu (satu kotak belum bukak :p)

noa said...

adan

woit manede

2nd story tu bukan aku ar, maybe kembar lain mak lain ayah kot

3rd story tu, aku try skali sedut je ar

noa said...

♥CIK SHA♥


hahahhahaha
tanak tanakkkk
sekali sedut je ar, boleh arrr :p

noa said...

Novelgurl

alaaaa tanak kembar ngan i kee, auwww

Diyanieee said...

ada kembar kaa??
habis laa kembar awak sorg tu.. hahahaha.. kena buli jak nati hihi

mr.syazwan said...

kembar x mau awek mau!

=_=

Miss b said...

kembar siam bole?

nak menempel ngan ko dopopatjam.

kahkah

ghost said...

kesamaan wajah tapi bukan kesamaan sikap...

ouh ya,aku masih lagi merokok tapi sejak 4 hari lepas aku stop sebab aku rasa macam berangin jer dada aku...sejuk..

MiszCoMoT said...

kalau 'kembar' tu buat mende baik xpa jugak kan..boleh tumpang nama glemer sekali..hahahaha

farah said...

peh dah try smoke ~
dulu ada gak perasaan nak try, tp takut. nak ah try gak an ape la yg best sgt smpai laki ketagih sgt ngn rokok tuu

AngahSayang2314 said...

tanjuk dua serupa kottttt

Anonymous said...

2 in 1 x ckp la der.. 3 in 1 baru la superb.. Hehehe..

Smoking itu dot dot dot......

KakD said...

erkkkk aku nak jadi kembar ko???? hurrmmmmm....sat aku pegi telek cermin sat :P

Fleura said...

ngendap kemba mu itu..

:D

tak kena kt batang hidung sendiri boleh la cakap!!
Perbezaan aku dulu dan sekarang!!

MIMIE AIZA said...

dear u duduk selayang yea.. kawan i cakap u mcm student mak dia. mak dia dulu ada ajar sekolah dekat selayang :)

Raden said...

mari la jd kembar sy..

Dear Yayah said...

hohoy ,"kembar" k.nora kaki sedut eh .hikhik .

Anonymous said...

cik nora...urg mane?

ps:eh2 bole ajar saya tak,mcm ne awk bagi komen pastu kat komen tu bole link ke blog awk thru title entry?

saya budak baru bljr,
klu salah jgnlah marah..ngehx3 :p

daa..terima kasih

Along Tapa said...

Uchi kay-f@hmad

disebabkan noa dah ping aku tadi nak mintak ingatkan cemana nak buat link tu, aku ajor la ek...memula, taip <a href="link blog">tulis apa2 nak tulis kat sini..</a>

Gorengbaek - Cerita cuti yang menyedihkan....

Hangit Habis dah - Laa...ni apa kenama lak "kebijaksanaan"nya ni...

Kerat Senget - YOUsoF : masih ada plan B

Edy Ramanov said...

jgnlah sekali-kali cuba rokok. ketagih sampai bila2. huhuhu.

Liquid said...

kalo ko ade jmpe kembar ko tuh, kalo dia single lagi, rekemen kat aku keyh....

amny said...

'kembar' wat hal ,diri kita lak yang kena...

hiikkhhik..:)

eyna azmi said...

nak nak ...tyapi aku gemoks ,,,, ko kurus ..... jadi kembar tak seiras la nanti

SYARIFF HAIKAL said...

NORA: WEIIIIIIIIIIIII...TU PIC KO DLM BUS KE KERETA KEBAL?

Anonymous said...

uhuuu ada kembar , hahaha

iKhRam said...

hahaha..
jap nak fikir..?? kene fikir betul2 sama nak jadi kembar ke tak?? takut nnt terguling2 cam noa gak !! hahaha

Asri Alam said...

aku kembar noa ok

lady-D said...

akukah kembar ko noa??

aLieF si Muncung ManiS said...

kepada semua...nora sebenarnya tak ada kembar..sebenarnya yang korang jumpa tu bukan kembar nora..tapi anak kandung aku dan nora...hehe..nora is my wife..hahahahhaha..gurau je

Ina Marlina Aziz said...

pastu aku teringat kisah aku kat uni la pulak...

woi korang apa tu
wei amik ar amik ar
dah dah dah jum blah masuk bilik

dalam bilik....

apa lagi buka ar barang tadi
kunci pintu tu, noa nak try
(selepas skali sedut : yak!! pahit gila! busuk nak mampos!!)

- mcm aku tau cite nih.. aku kah itu yg bersama ko time tu??? isshhh ko nih..

Anonymous said...

ape pun tak jadi..