Ape Korang Buat ha??

Hai koranggggggggggggggggggggg, rindu korangggggg arrrrrrrrrrrrrrr korang rindu aku tak?? (ok ok enuf drama). Korang, korang nak tau tak tadi kan time nak balik kerja kan perghhh aku rasa ngantuk gile kot. Pelik aku, nak kata panas terik sampai boleh buat aku mengantuk... tak la pulak, cuaca cun je tadi. Tapi aku tak tau apsal la aku ngantuk sangat.

Tadi sampai kat satu traffic light ni, aku stop (lampu merah kot kena ar stop kan) pastu mata aku tetiba rasa mau stop sama. Oh Tidak! tak leh blah dah ni, i have to do something ni, karang tak pasal2 aku tertido terus lak karang. Pastu aku pun kuat kan volume radio sikit (sikit je ar tak banyak tau =p) pastu aku amik botal air mineral, pastu aku menyanyi siap buat head banging lagi. Niat aku nak bagi mata aku segar je balik sebenarnya tau

Tiba-tiba (as usual part tiba2 je mean dah nak masuk climax ar ni, korang kena focus tau) aku sambung balik, Tiba-tiba aku rasa macam ada something yang tak kena. Aku toleh tingkap belah kanan aku, pastu kan...... pastu kan......Aku nampak encik Motor ni elok je dia pandang aku, muka dia macam muka ala2 blur gitukan. Tapi sib baik pas aku pandang dia, cepat2 encik Motor ni pandang depan (korang rasa dia tak cam muka aku kan kan kan )

 Maluuuuuuuuuuuu T_T
 
Aku Malu uwaaaaaaaa (rambut serabai sbb stress sngt, malunye pasal =p)
 
Aku nak tanya korang ni....apa korang buat ha bila korang ngantuk time drive, share share ar ngan aku. Aku dah tak mau malu lagi buat kesekian kali nya huhuhuhuhu
.................................................................................................................
 
rossoneri aku nak gi tau ko ni Jose Mourinho dapat anugerah jurulatih terbaik dunia. David Beckham pulak bakal menimang cahaya mata keempat. Haaaa hebat tak aku?? aku tau gak pasal bola woh lalallalalala =p

40 comments:

farah said...

ko kan, memang suka memalukan diri sendiri. ahahahha

kindergartenlibrary said...

x pernh lgi mmndu . tp org kata kalau ngantuk . kna la singgah kdai..minum kopi . . .
hilang kn ngantuk . .

Along Tapa said...

ko buat stail Rowan Atkinson a.k.a Mr.Bean la Noa..amik pencungkil gigi buat topang kelopak mata...

Gorengbaek - Perkara yang typical dalam drama melayu

Hangit habis dah - Kata adik beradik...cenggini ke??

Kerat Senget - Permulaan cerita

Noor Fatin said...

xpenah drive, so xtau =p

Nieza Micha said...

bahahahaha... sumpah malu giler...XD

kalau i, pasang lagu volume kasi kuat giler... dgr la sampai nk dekat 20... pastu nyanyi2... kepale steady jela... jgn wat head banging lg... haha...

kalau cermin tinted takde la malu...XD

Annisa said...

okay r tu nyanyi ^__^ kalau boleh, jerit lagi bagus kot sebab kita boleh segar balik pastu. tapi make sure cermin kete tutup dulu.pastu toleh mamat tu ;)

kalau dalam kelas, mengantuk! mana boleh jerit, haha.. suruh kawan yang duduk sebelah tu..cubit tangan kte kalau tertidur.. or cubit tangan sendiri. cubit kuat kuat okie nora ^__^

relax. sometimes bila malu, cuba yakinkan diri..saya takkan jumpa orang tu lagi.. haha.. panjang lak komen. nite nora! <3

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Aku kalau ngantuk time drive, cepat2 akan balik rumah dan tido. Lepas bangun tido, sambung drive balik...

iKhRam said...

pasang lagu siti.. kalau tak pun pasang rakaman ceramah ust kazim.. mesti tak ngantuk..

mie said...

kalo gue..
tido je dlm kete tu..
hehe

A.s.t.i.n.a said...

Bhy oh Cik Nora... jgn memandu tgh drive..

Ujang9897 said...

kalo ngantok ko langgar jer kete dpn ko..bernas tak idea aku...

noa said...

rainbowskittle

bukan niat dihati ar ngehngehngeh

noa said...

nelly

jum tman i minum kopi lalallalaa

noa said...

Along Tapa

ko buat dulu, nanti klau berjaya ko roger aku tau

noa said...

NOOR FATIN

=p

noa said...

Nieza Micha

ok ok lain kali x mo buat head banging dah

noa said...

khairunnisa ♥

cubit diri sendiri,

ouch MAK SAKITTTTTT

noa said...

Peraih udang dari Zimbabwe

hahahahhahahahaha ngek =p

noa said...

iKhRam

ok T_T

noa said...

mie

ko...ko nk suh aku tido terus ke ape ni

noa said...

A.S.T.I.N.A

hahahhaha ko ni kan

noa said...

Ujang9897

ok ok nanti aku langgar krete ko
(kite satu jln je kan)

Fina Roslan said...

hello Nora

bila kantoi ngn mamat tu sure dah tak ngantuk kan?hehe.kalau jumpa dia kat mana2 nanti, just say ...
"World Peace?"

KakD said...

hahahaha apesal u tak capture gamba encik moto tuh, nak jugak tengok macam mane muke encik moto tuh dok terpingga nengok u tengah head banging tuh hahaha.

mesti encik moto tuh tak jadi nak ngorat u dah tu yang die cepat2 tengok depan tuh hahahaha

kalau kite ngantuk yek, buat ape yek hurrrmmmm hurmmmmm zzzzZZZZzzzzzZZZZ (laaaa tibe2 tertido pulak sowiii ek wakakaka :P)

1Malaysia Online 2014 said...

Encik Motor beristighfar dalam hati dan beliau kemudian meneruskan perjalannya menuju ke destinasi

Miss b said...

kalo ngantok time drive aku nyanyi2 gak. tp xde ah sampai ber mic mic bagai. hihi

apezs shah said...

hehehe jangan malu.. biasalah tu kan.. kalau ngantok, sila menyanyi bersama dan jangan pasang aircond. itu yg penting. fokus kedepan.. ahakz..

apezs follow here.;)

Ammar said...

Senang je kalau ngantuk... Tido jelah... lepas tu buat pemanduan secara automati... Hehehe... macam cerita inspektor gadged tu

syariza09 said...

hihihi...dh gelak tahap gaban nie. pasni ni U kena tambah tinted cermin keta lah yerrr

Siti Hajar Masri said...

aku tak pernah ngantuk bila drive tp kalo org drive automatik masuk je keta terus tido..cam kena sumpah..

member aku ada yg jenis tido gak kalo tunggu traffic light atau tol..aku kata bahayalah jugak org mcm ni..

Mawar Merah said...

Salam. MM pun buat bnda yg sm je dgn Nora. Mmg akn bukak radio kuat2, buat head-banging n nyanyi kuat2. Org len mmg tgk, tp wt dek je. Ngahaha (^.^)

anamizu said...

tido je sambil bwk kete..kih3

latest entry : |SEGMEN AKU & DRAMA KOREA|

lady-D said...

hehe..dla agak kan kalo mamat tu ade blog maybe dia akan wat en3 pasal pompuan head banging lam kete..haha..

dla pg2 sblm wat keje kene pekena nescafe baru leh jln keje..kalo x mmmg pengsan x bgn2..hehe

Aretikz said...

Aku dah cakap.. kalau ngantuk.. tido jak.. haha.. tp.. bila masa aku cakap yek?

(bunyi effect cengkerik)

Miss AZ said...

hahaha!! mesti org naik moto tu heran tgk u.. haha!! i tak penah lagi lah ngantuk time drive :)

apdm said...

salam lorl awat muka macam tu tu?

Lina_Lin said...

noa,
ngantok yer,
stop moto,baring jek kat tepi jalan then tutup badan dgn kain..patu tido lah..konfirm xde sape yg langgar :P wek3

Sca Ndx said...

weh joget no body no body but you. wonder girls sikit. baru segar. hhuhuhu

Penjejak Mimpi said...

Salam.

Noa, len kali stenbai le asam ke.. kalo ko ngantuk buleh gak ko telan asam2 tu. Tp kalo ngantuk gak, pe kate ko park kete kat tepi jalan dan ko tido puas2. Da segar bijik mate tu, sambung balik drive. Hahahahaha

NuSaNa NoSa 91 said...

wahahahaha~ malu smpai thp fobia kot.. kih3~ ^_^

alaaa.. pe susah, noa.. stop tepi jln, pastu tido je.. ^_^