Tak Leh Blah Dah Ni!!!

Korang aku dah tak leh blah dah ni. Aku tak tau ar apsal aku jadi macam ni minggu ni. Tak penah lagi la kot,seingat aku ar kan, aku ngantuk straight seminggu (ok silap baru tiga hari =p) Dari start pagi time drive nak g kerja, melarat ke tengah hari time dah kat tempat kerja, pastu berjangkit lak ke malam time aku nak tengok tv.

Dah ar arini last cerita korea ke k-pop (apa2 je la) cerita He's Beautiful, tahan je mata tadi, siap tenyeh2 mata lagi, nak bagi tebuka luasnya pasal. Aku pelik arrrr apsal aku ngantuk sangat minggu ni nihhhh. Ke minggu ni 

"Minggu Mengantuk Aku"

nak buat "Peace" sebenarnya, tapi tak tau apsal jari jadi camtu. Tapi ni x bermaksud aku pelik aka alien tau korag

Japjapjap kalau aku sorang je ngantuk lain macam minggu ni, mean aku ni pelik ar kan, orang lain okay je aku je pulak nak ngantuk lebih-lebih. Kalau aku pelik mean aku ni ala-ala Alien ar kan? Arghhhh tak mau jadi Aliennnn. Aku tukar lain ar, aku declare minggu ni 

"Minggu Mengantuk Sedunia" 

Korang....korang mengantuk lain macam gak kan minggu ni. Bukan aku sorang je kan? kita sama kan? Aku bukan Alien kan? Betul tak korang?  Korang....betul tak ni....betulkan betulkan kita geng kan kan kan
..............................................................................................................
 aku rasa aku dah mamai ar ni, aku nak tido dulu tau, 
“Goodnite, sweet dreams, mimpi saya tau”
scandx aku pinjam ayat dalam hati ada taman ko ni tau
~peace no war haa lalallalala~

34 comments:

kindergartenlibrary said...

ada er minggu mengantuk
baru nelly tahu .
hehe

Along Tapa said...

ko dah jangkitkan ngantuk ko kat aku dah...aku nak join tido skali wei~~

Gorengbaek - Perkara yang typical dalam drama melayu

Hangit habis dah - Ko ingat ego tinggi tu bagus ke?

belog|amiyo said...

mesti buat peace time mengantuk 2 kan..?haha :D

JR said...

Mengikut fakta kesihatan, mengantuk terjadi kerana kekurangan oksigen memasuki badan. Utk hilangkan mengantuk, banyak2 lah hirup oksigen...oksigen tu kan free ajer, apa susahnya kan?? hahahah...

mr.syazwan said...

da jommm tido

tpi sebelum tu potong kuku dulu

=_=

Nieza Micha said...

hahaha... dah2 pegi tido.. esok keje...XD

KakD said...

tak tak bukan alien (sambil gelak2 jahat dalam hati kate a'ah alien) hahahahaha ;P

ZWAN SABRI said...

ayooo,
apa pasai laen macam jer ni cik Nora?
adakah ini satu petanda?
dah2, pi emek sejadah cepat..
hehe

Usagi said...

nie kalo slalu mengantok maknanya kurang senaman ataupon kurang makan zat besi. so kena la tambah apa2 yg kurang ye:)

pssst....yg kurang zat besi tue sy reka jer:)

NuSaNa NoSa 91 said...

xngantok pon~ erkkkk..?? mungkin sbb jadual tido xtetap kot.. sbb tu asyik mengantuk je.. ^_^

Liquid said...

mmpi incek liquid ea....


lalalalala~

farah said...

ko bukan slalu ngantuk ke ? hehe

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Noa, jgn hisap 'pot' tiap2 hari...

mie said...

ratu tido..
ahahhaaa

A.s.t.i.n.a said...

Wake up!! suda siang...

peah @ peps said...

anda pasti..anda tidak mengambil 'daun ketum'?

cik peah kasi keyword utk post ni - 'budak ngantuk'

Don't Sudoku and Drive

Shahada Fauzi said...

a'a..aku pun dapat panyakit yg same dgn ko..tapi kat tempat kerja takde la aku ngantuk..bule malam je aku ngantok awal..tu la tak update2 belog..wahaha..

HaN WarreN said...

patutla pokcik pun mengantuk gak....hehehe

Ujang9897 said...

aku segar jer..ko nie kena rasuk hantu nie...habis la kau

Noor Fatin said...

payah tu.. minggu mengantuk sedunia, hehhee minum kopi la ari2. tapi kang xleh tido pulak :P

Anonymous said...

memang pun... mengantuk.. woooooaaaa

Miss b said...

ko tido lambat apesal?

kan da ngntok. huhu

anamizu said...

ko buat ape ha mlm2 smpai ngntok gitu???? *HAHAHAHA*<---gelak jahat ni

latest entry : |penyimpan mohor besar raja-raja dah takde??|

Yana said...

ok je.. cm biasa. a little bit tired this week :)

Annisa said...

tadi mengantuk sikit =.=" haha, tak jerit jerit tapi makan makan untuk hilangkan mengantuk. after makan, makin mengantuk.. hehe.. tak care noa <3

thomas said...

kurang exercise jadi mcm tulah.

IMANSHAH said...

mengantuk disorong bantal

Puteri Iqa Izyan said...

bebel ape ni hah? hoho...

Anonymous said...

cepat kak ! rendam dalam air buat macam tupai dalam cerita spongebob tuh..ngee~

Sca Ndx said...

Omaigod. haha. malu i la.
*blushing* heheh

Aretikz said...

sekarang mengomen pun ngantuk.. haha..

lady-D said...

minggu mengantok dan minggu paling busybody..huwaaaaaaaaaaaaaaaaa

Faten Rosli said...

samalah,, i pun ngantok je dis week..huhu..


p/s : kita ni,, da lme gk knl2,, tp bru skng nk folo mefolo ek.. t'lupala.. igtkan da folo..sowi.. hehe..

Ammar said...

HAHAHAH...Nora alien.... kitorang semua tak ngantuk pun..bhahahahaa