Cinta Bagi Saya Adalah...

Saje je pakai balik gambar ni, konon2 cam perempuan melayu terkahir gitu kan, dengan harapan dapat goda judge ngehngehngeh =p

Cinta Bagi Saya adalah...

...magic potion yang terkena kat aku dan menyebabkan aku jadi gila...

-gila hingga tahap boleh senyum sorang-sorang padahal mengadap handphone je kot

-gila hingga tahap sanggup bergayut sampai pukul 1,2,3,4 (noa cukup noa) pagi walaupun hakikatnya aku penakut tahap gaban eh silap tahap power rangers warne pink

-gila hingga tahap boleh rajin tulis karangan melalui sms walaupun time sekolah dulu malas gila nak buat karangan yang cikgu suruh buat (cikgu Jamilah peace v)

-gila hingga tahap boleh percaya siap sengih gembira lagi bila Dia kata sanggup memetik bintang di langit utk buat batu cincin, padahal terang2 tipu kot

-gila hingga tahap boleh bercakap tanpa henti selama 3jam setiap hari hanya kerana Dia tak nak berhenti merokok

- gila hingga tahap boleh mogok merajuk selama 3h2m kat Tiara Beach Resort hanya kerana Dia lupa baju warna apa aku pakai masa first dating

-gila hingga tahap sanggup tolak cinta dari mamat ala-ala Andy Lau hanya kerana Dia yang kurang ketinggian tu

-gila hingga tahap rasa hidup tak sempurna tanpa Dia

Cinta itu Bahagia, Cinta itu juga duka
Tapi bagi aku...
Selagi dalam hati ada cinta
Kedukaan sebahagian dari Kebahagian

nota: 
i)Cinta di atas antara Lelaki dan Wanita, bukan cinta Gay, cinta Lesbian, cinta Pengkid or cinta-cinta yang sewaktu dengan nya 
ii) ni versi tak jiwang, aku takut klau aku buat versi jiwang korang muntah hijau lak ngehngehngeh

Sekian, terima kasih.

Ok dah skang aku nak sent ini cerita, taruk bedak dulu bagi kasi wangi, baru judge tergoda, auwww. Jap jap jap apsal korang buat muka blur ni?? Ooo aku tak cerita lagi ek, actually ni contest " Cinta Bagi Saya Adalah..." anjuran Cik Peah kalau korang nak join contest ni korang click je kat sini ok

43 comments:

whitecappuccino said...

Lor..contest rupanyer..btw..cantik noa pakai baju putih tu..

Rina Rossoneri said...

oh angaunya kau hahahah

Iznie said...

contest ke? mcm best jer...tp gmbar tu mgg cute la...mcm wanita melayu kedua terakhir....(yg terakhir msti la izni....kih3)

p/s: awak kena tagged award!~ sorry lambat bgtau...sbb iznie pun jrg online....huhu

Elie Lily said...

suka tgk dia pakai selendang putih tu!manis gila! :)

Liquid said...

phewittt...!! npe aku rase cm ade jiwang2 jgk ehehehe

kindergartenlibrary said...

wah . . jiwang . hehehehe . . .

macam pernah aje orang cakap nak petik bintang .
:)

HeQris said...

nice post,,cantik fotonya ^^

ENCIK TIKUS said...

lorh contest kea, keh keh gudluck eyh ^^

Nieza Micha said...

"kerana Dia yg kurang ketinggian...?" hahaha... Ally ke hape...? XD

gud luck noa...^_^

ZWAN SABRI said...

Gatailah cik nora ni..
kecik2 dah pandai join contest cinta2.. hehe




http://mysuarablog.blogspot.com/2011/01/perempuan-tak-reti-masak-apa-pandangan.html

Along Tapa said...

lawo baju tu...tetiba lak aku teringat stail orang pegi mahkamah syariah nak daftar cerai... :p

nasib ko pakai spek tu..kalo pakai spek hitam..sah aku tersilap anggap tadi..hahaks..

Gorengbaek - Tips nak rampas tunang(?)

Hangit Habis dah - Aku tak panggil ko datang..yang ko menggedik datang bakpe?

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Noa, kawan aku dari Uganda kirim salam. Dia kata boleh masuk line lagi tak?

farah said...

fuyyo. cinta bagi saya adalah... oh lupa tak pernah bercinta. so tak tahu nak jawab ape.

mie said...

gue ingatkan gambar datin mana la tadi,,,
cintan cintun apa pula?
ahahaaaa

Anonymous said...

cik noa ..mate dlam picture tu pandang saye kan ?


plss jawap ye ... kalau tak saye demam la.

saye pembace stie nih.

A.s.t.i.n.a said...

cinta adalah kehidupan...
oh cintaaaaaaaaaaaa...

Dev Clarehova said...

owhhhh....contest la plak...ingatkan ada org jatuh cinta....^__^

Penjejak Mimpi said...

salam.

ishk ko ni noa.. ingatnye ko betui2 bercinte.. tapi terbaekkk.. :)

Shahada Fauzi said...

amboi2..kemain berfalsafah lagi ko eh pasal cinta..huahuahua..

ko rindu aku ke noa?sian..jap g aku hupdate eh..kui3..

Puteri Iqa Izyan said...

rindu ah nak bercinta.. haha :P

lady-D said...

hahaha..contest rupe2nye...cinta itu gila kot..hehe..gd luck noa yer :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

comell sis in the picca, sgt ayu plus manis;)

Noor Fatin said...

gudluck! haha best.,

sud@is said...

macam2 gila ko noa....
jangan gila yang satu tu dah....

Ain Atika Zailani said...

hahah...chayokk ye...kena la goda goda sikit..kihkih...

IMANSHAH said...

Wah aku chenta kamu..yekyek

Anonymous said...

hahha..contest rupanya..nak try r !

Sca Ndx said...

noa goodluck. goodluck cinta,huhu

Aretikz said...

Ahakz.. napa bocorkan rahsia kita ni.. aduh.. haha..

Unknown said...

Cinta itu adalah gila rupanya..hahhhhaa

KakD said...

hahahaha tengah syiok layan jiwang2 bace dari atas sampai bawah laaaaa join kontest ghupenyer. hahaha

anyway cinta itu indah ai likeeeeee hehehehe.

NARDtheNERD said...

gud luck...
:))

||aLeaSaRa|| said...

he3...contest ke?cute nyer pakai putih suci gitu..

iKhRam said...

cinta oh cinta..
makin cinta makin indah..
yang tak kenal cinta..
yang gigit jari..

hahaha..

NuSaNa NoSa 91 said...

cinta itu indah, tp menyakitkn.. tp, cinta DIA yg kekal, kn?? ^_^

btw, gud luck, ok?? ^_^

Annisa said...

haha.. cinta monyet dulu best ^__^

Mawar Merah said...

Mmg mcm wanita melayu terakhir.. hehehe

JR said...

Cinta mengajar kita memberi dan menerima. Cinta mengajar kita erti kesabaran dan pengorbanan. Cinta itu pahit tapi ada manisnya jika kita bijak menerokainya...

Cik Puan Syeeda said...

bg saya, ini dah cukup jiwang.. tapi sweet laa! :)

Usagi said...

nak join contest ker...ingat angau kat laki mana tadi:)

AngahSayang2314 said...

cantik muka nora ayu je bertudung

omurice said...

noa ramai tol puji noa kan....jeles ar omu...hahahaha...

Fina Roslan said...

best bercinta ni.sakit pon yer.