Bila Perempuan Pertama Kali dot dot dot

Bila perempuan pertama kali...
uishhh perasaan dia tak tergambar kot, macam-macam rasa. Mula-mula hati kata takmau, tapi.....bila kena ayat sikit, kepala ni laju je angguk kan, pastu mulut pulak terus kata setuju. 

Bila tiba saat tu....perghh kecut perut kot. Jantung ni toksah cakap ar kan, dia nye dupdapdupdap dah macam nak amik Keputusan SPM. Tangan dah seram sejuk tapi muka still mantain, kata profesional kot. Salah masuk?? buat-buat rilex sudah (walaupun dalam hati gabra gile), kata first time, try and error-part of learning process (ayat sedapkan hati sendiri, kalau tak mau meraung kat situ gak).

Bila perempuan pertama kali...
bawa kereta pergi KL arrrr, walaupun bukan aku yg bawa (aku jadi co-pilot je =p) tapi dia nye perasaan mcm yg aku cerita kat atas tu ar. Nak wat macam mana masing2 noob. Haa ni aku nak gi tau kat korang, kalau korang tak nak drive gi KL (utk sapa yg duk area Putrajaya kan) korang leh naik ERL. Cepat dan senang, betul ni. Senang sangat nak cari, korang ikut jalan ke Cyberjaya pastu korang cari singboard Putrajaya Sentral,kalau tak faham korang clik je la link yang aku buat tu ek (Aku pelik ni apsal aku leh tetiba buat sudut ilmu ni??)

Korang tanak tanya ke aku wat pe kat KL?? (korang x nk tanya pun aku nak cerita gak =p)aku p Impiana Hotel, KLCC, ari Jumaat & Sabtu aritu. Tak sempat nk roger korang kalau tak leh kita berfoya-foya bersama-sama lalallalala ;p Aku kena kerja ar, ada presentation bout our Sasaran Kerja Tahun 2011. Overall presentation good, tapi bagi aku presentation dari bebudak team Teknikal yang "Terbaik Sangat", sampai Bos leh suruh diorang amik kursus Powerpoint sebab terlampau "Terbaik Sangat" ~peace no war haaa ngehngehngeh~

Aku Salute korang ha
Pape pun aku nak salute ngan orang Teknkal ni, kena tembak pakai peluru berpandu pun korang leh cool pastu wat muka takde perasaan, siap leh jawab lawak2 lagi, kagum kagum (ke orang teknikal ni dah imune sbb ari2 kena serang? llalallala sian korang kan) 

Jap jap jap aku tak abis lagi ni, mesti korang dah tengok Anugerah Juara Lagu ke-25 semalam kan? Aku nye favorite satu je, persembahan dari......Ally Iskandar,ok dah babai =p
note:
Ujang ko takyah nk kencing kata Ally pesan kat ko yg dia tak suka aku sebut nama dia, aku dah tanya Ally dia kata, manede dia pesan camtu pun kat ko, dia pesan suh kim salam sayang kat aku ada ar, lallalala, psst kim salam sama Keen ke Mimie ha?  (eh silap ko tak kenal diaorg) sama cik Yana ko ar =)

wan ko mesti g tgk live kan?? ko ada amik gamba Ally aku tak???

32 comments:

Sca Ndx said...

ally iskandar tak lawak lah.

Nieza Micha said...

hahaha... ally dah makin putih la skng... makin ensem lak nengok...XD

Rina Rossoneri said...

lol,Ally??dia kurang ceria semalam semalam

Shahada Fauzi said...

ceh!bikin saspen betol noa ni..haha..

sian dorang kena "hina" eh?siap kena sound suh p bengkel powerpoint..sedih je aku baca..tapi macam tabah gila..huehuehue..aku pun nak tabik spring jugak la..;p


tak habes2 dgn ally si noa ni..@_@

iKhRam said...

senang la lepas ni nak g putrajaya.. pamaham saya mungkin songdsang tp itulah yang saya faham.. betulkan??

mr.syazwan said...

ku da sampaikan slm ko pd Ally Iskandar semlm

=_=

Along Tapa said...

kalo kat kl bawak keta ok lagi kot..sebab semua tempat nak tuju ikut signboard jek..cuba ko bawak keta kat johor tgk..kalo taktau jalan mabuk bai...sama ada signboard tu dah dekat baru ada...tak pun signboard tu tunjuk 60km yg lepas...jarak antara tu, gunakan imaginasi sendiri..

Gorengbaek - Perkara yang typical dalam drama melayu

Hangit habis dah - Kata adik beradik...cenggini ke??

A.s.t.i.n.a said...

Comey arrr penulis entry nehhhh... Saya sgt suke andaaa!

mie said...

tiba2 mau jadi ally iskandar la..
hahaaa

peah @ peps said...

hahaha..Ally ada mention semalam pasal 'budak blog' kat belakang stage...

adakah itu you, nora..?

"Love to me is ...." or "Cinta bagi saya adalah..." Contest by Cik Peah

Ujang9897 said...

budak teknikal mmg sempoi..mcm aku la..

ko tlg la jgn perasan lagi..time AJL aku dh jmpa sipendek ally iskandar kau...aku tanye dia kenal ko tak...

dia ckp "sapa tue,orang gila ker"

aku sengeh jer

Dev Clarehova said...

adoi cik Noa...time tgk AJL 25 tu, asal tgk Ally mmg ingat u saja...^_^

KakD said...

saye orang putrajaya saye saye (ceh duduk/keje jer putrjaya dah mengaku orang putrajaya) wakakaka.

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Adakah Ally makin lama makin mengecil? Dah macam hamster aku tgk dia...

kindergartenlibrary said...

entry yang comel mcm orang nya .
hehehehe . .
suka34!!!!

lagunya without word .. .
=)

A.s.t.i.n.a said...

Saya suka statement Mie : tiba2 mau jadi Ally Iskandar..
Saya jugaaa!! tiba2 mau jadi Ally McBeal...

pssstt pssstt.. sampai ke belakang stage kaaa?

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

lapar la pulak..
bile perempuan nie kali petama dtg sini ! hehehehe !
ally biase2 je kot !

Ammar said...

akhirnya si nora update jugak blog dia... dah lama tunggu...hehehe... menarik entri ni..hahaha

1Malaysia Online 2014 said...

Adehh..Powerpint pung kena gi kursus jgak ker..

Robot | Sakti said...

jom lepak kl.
ngeh ngeh ngeh

Noor Fatin said...

xpegi teman ally ke? :P

Siti Hajar Masri said...

saya memg tak lepas kalo bawak keta g KL..hehe~

Unknown said...

ally hensem ahh..eheheh

yana said...

ske ally jugak sbb die comey sgt!! =)

omurice said...

tak tgk pun ally...ngah siapkan keje assignment...hahaha...padahal tv kat dining kecik sgt tak puas tgk...balik wat assignment sudah...

Annisa said...

aly pakai iphone 4 gak ke? malam tu dia tweet gambar artis :P

Miss AZ said...

pertama kali.. dot dot dot..
igtkan apa td.. hahaha!! :)

MIMIE AIZA said...

ally kirim salam dekat i la.. hahaha...

Faten Rosli said...

p kl bukn nk roger.. klu x,, leh jumpe..hahaha.. ;p

Anonymous said...

ellyphant ?

NuSaNa NoSa 91 said...

perghhh~ mmg takut klu nk drive gi tmpt jauh.. ngeeee~ =.="

wooo~ ada nama keen kt situ la.. terharu jap.. teheheee~ ^_^

Unknown said...

Asal citer nie tak der penutup Noa?
huhuhuhu...

bila ally first time jumpa ko mesti dia dot dot dot kan..hahhhaa