All items @ RM28 each

Pagi tadi lepas setlekan semua perkara yang wajip, macam biasa korang pun tau kan, apelagi Shopping laaaa. Kali ni aku nak share dengan korang tentang Blogshop yang jual baju pulak.

Blogshop ni baju-baju dia more to Korean style. Korang ni kan bila aku sebut korea je asyik ingat si Rain je la.


aku saja pilih gambar ni sebab nak tunjuk kat korang yg kitorang sehati sejiwa, aku pakai spec dia pun sanggup pakai spec tau =p

Dah dah berangan tu ye, aku nak cerita pasal blogshop ni, korang niii... dengar la, tak yah la tengok muka Rain tu je. Aku jealous tau huahahuahuahau (layak kah aku untuk jeles =p)

Nama Blogshop tu luxuriousboutique. Semua baju-baju kat blogshop ni dijual dengan harga RM28 inggit setiap satu 

"Murah-murah, takde jual mahal punya, adik manis...mari- mari jangan malu jangan segan mari beli ini kedai eheh bukan mari beli baju dalam ini kedai" (amacam ada talent tak aku jadi tokei kedai)

Ni sehelai dua baju yang blogshop ni jual, korang pilih-pilh la dulu, janga segan- segan ye, aku...... tak belanja korang =p

Boyfriend shirt? awww

Kimono style? hait

yg ni aku letak sbb aku suka ar tgk style budak Model ni

Dah abis dah la, la abis tu tak faham-faham lagi nak buat ape. Pegi la cepat kat luxuriousboutique pastu beli kan la kat aku barang sehelai dua. I tak memilih, apa saje uolss beli i terima je, awww.

Oh ya (ayat mahal ni) before aku end aku nak gi tau all pictures credit to luxuriousboutique . Sekian, terima kasih

kata hati : nakkkkkk
kata noa : isy jgn ngengade la hati oiii
kata hati : nak jugakkkkkkkk
kata noa : lalallalaa noa tak denga la, ha? apa? =p


nota hari ini :

(1)  Ikut Hati Mati bermaksud = jangan lah anda mengikut hati anda, ini kerana hati anda tiada kaki dan tiada mata, ikut lah mata dan kaki anda (korang jangan percaya nota ni tau =p)


8 comments:

MIMIE AIZA said...

cantek2 laaa :)

hamzah ian said...

wa.. cantik eh..

Sakinah said...

bju2 sgt chntek.. thnks for the link! :)

Kak Mahh said...

Rain....akak punyer channel 391 tak menjadi tak boleh tgk Rain.

noa said...

MIMIE AIZA : kan kan kan cantik kan

noa said...

hamzah ian : mesti ar cantik, sbb i yg tak design baju nih =p

noa said...

cliché : sharing is sey...awww

noa said...

zmah : alaaaa sian sian, takpe takpe nanti rain aka hujan turun kita tgk sesame ek =p