My Baby...

Tetiba aku teringat kat baby aku hari ini atau boleh aku katakan bekas baby aku. Baby dah pergi meninggalkan aku, sebab tu aku panggil dia bekas baby aku. Sampai ke hari ini aku tak tau kenapa baby pergi meninggalkan aku, Adakah baby sudah tidak sanggup lagi bersama aku lalu baby pun melarikan diri daripada aku. Kenapa? Why? Dah la pergi macam tu je, sedihh tau.

Tapi nephew aku ada nampak baby sehari sebelum baby meniggalkan aku. Nephew aku kata baby bersama ngan orang lain time tu. APA? jeng jeng jeng. Sambung balik cerita. Orang tu macam paksa baby suruh ikut orang tu. Baby cuba meronta-ronta melepaskan diri tapi tak berjaya. Lepas tu nephew aku kata lagi yang orang tu bawa baby pergi. 

Sehingga la ke hari ini aku tak nampak baby lagi. Sungguh kejam orang itu. Sanggup dia merampas baby dari aku. Kot ye pun dah suka cakap ar kan. Ni main rampas2 lak.Huhhhhh benciii. Baby aku merinduimu. Tiada lagi penggantimu selepas pemergianmu. Oh baby....


gambar terakhir aku bersama baby...

kate hati : apsal poyo sangat ni
kate noa : ..... poyo ke?

nota hari ini;

(1) Baby = adalah nama kucing aku family aku. konon cam manje ar 
       kan panggil baby
(2) Tarikh kehilangan baby adalah sekitar akhit tahun 2008
(3) Ada pendapat mengatakan baby dbuang di satu kawasan yang
    tidak pasti lokasinya

2 comments:

kEy said...

kata key: poyo2....miahahaha~

noa said...

kata noa: hampess ar key

kata baby: ggrrrrr