Hangat hangat T**I Ayam

Macam mane raya korang semalam. Dah berapa kilo dah bertambah hehehhee. Takpe-takpe lepas ni kita pakat puasa sama-sama ek. Tak pun kita tunggu je la tahun depan leh gak wat azam tahun baru  "turunkan kilo2 kat badan " 

Aku ni suka melalut tau.Sebenarnya aku bukan nak cerita pasal kilo-kilo semua ni tapi aku nak cerita pasal lain. Semalam kan hari raya kan, so dapat jumpa semua adik beradik aku (yg gegirl je) kat umah mak. Korang paham-paham je la kan, bila perumpuan-perumpuan ni berkumpul macam-macam cerita keluar. Sembang punya sembang aku pun dengan bangganya cite pasal aku nye blog;





: Kak cik dah ade blogggg 
(dengan muka bangga ye)





      



: Bile buat
(muke dia slumber je tanya, takde muke tekejut pun)










: Hari Sabtu aritu. Best oo ade blog
(bangga lagi)








: Alaa demam seminggu je tu, pasni takdenye nak hupdate blog tu kan 
(dengan slumbernye dia berkata-kata)










: Eeee takde maknenye ek. TAKAN NEVER
(muka ada doubt di situ ya)









kata hati : Ye ke aku akan demam semingu. Hangat hangat t**i ayam ke aku nanti
kata noa : Takan la. Aku bukan ayam, so aku takan hangit-hangit t**i (ke t**k, layan je la asalkan korang paham)  ayam kan. Baik korang kata kan.


nota hari ini:

(1) kak cik = nama panggilan aku kat rumah, bukan pangkat ye kawan-kawan tapi sebab saiz badan aku yang agak kecik dr diorang (siblings aku). Aku nak nyatakan kat sini aku bukan kecik ok, aku ni kategori normal untuk wanita asia (tak leh blah la ayat ni) tapi bile bersama-sama ngan diorang aku nampak cam terbantut aka kecik la sebab diorang nie tinggi sangat (aku tak tau kenapa aku kena xplain benda ni kat korang)

(2) gamba budak yang tengah pegang camera tu = dia ialah Ira aka adik aku. Kenapa aku tak amik gamba penuh dia sebab gamba ni aku curi dari fb dia, konon-konon cover muka la so nanti dia tak perasan ni gamba dia (cam pelik je alasan ni)

0 comments: