Jawapan kepada Mr Joe's



Blog Personal ke?  Blog Bisness ke? Ooooo ade orang confius rupa rupanya ek. Ke ramai lagi yang confius cam En. Joe's kita ni. Tapi senyap je, malu ek nak tanya. Sib baik En. Joe's pop-up kan soalan ni kalau tidak sampai bila bila pun aku tak tau yang ada antara korang korang ni yang confius ngan status blog aku ni.

Cepat cepat kita ramai ramai cakap terima kasih kat En Joe's kita sorang ni. TERIMA KASIH EN.JOE'S. Aku tak dengar pun. Benci ar korang nie, taknak support aku pun huhuhuhuhu nak merajuk ar camni.

kata hati : ko ingat ko merajuk ada orang nak pujuk keeeee
kata noa : alaaa takde ke sapa nak pujuk nih

Okay okay aku ikut kata hati aku, tak mau merajuk dah, bukan korang nak pujuk pun kan...Aku melalut lagi ek. Opss im sorry. 

Berbalik kepada soalan tadi yea murid-murid, samada blog ni Personal Blog or Biz Blog. Aku disini ketika ini disaat ini  membuat pengakuan terbuka bahawasanya blog ini adalah PERSONAL BLOG semata-mata. Aku tidak terlibat secara langsung atau tidak langsung dengan business business online ni. Kalau ada korang nampak muka aku kat mana-mana blogshop, korang cakap kat aku tau, aku nak mintak royalty.

Mesti korang nak tanya yang aku duk promo barang-barang tu apa pasal la pulak kan. Sebenarnya kalau korang nak tau minat terbaru aku sekarang ni adalah Online Shopping. So setiap hari memang wajip aku akan berjalan-jalan melawat tapak atau lebih dikenali sebagai Window Shopping-Blog (aku tak sure ayat ni ada dalam kamus ke tak tau) kat blogshop blogshop nie. Sebab tu aku share kat blog aku ni, about mana mana blogshop yang tengah buat promotion or sales. Alaa kan budak-budak sekarang ni cakap alaa ape tu SHARING IS SEXY kan kan kan, so bagi la can aku jadi sexy ckit huahuahuahuahuahuahuahhaaa.

nota hari ini;

(1) Joe's = tidak dapat dipastikan ini nama sebenar atau nama samaran. untuk maklumat lebih lanjut boleh berhubung terus dengan beliau sendiri di alamat seperti yang tertera di sini ya

4 comments:

hamzah ian said...

tak pernah gua beli dari blogshop ni..

noa said...

ian: eeee ni bkn Blogshop arrrr korang =p

Joe's said...

hehe tenkiu la sebab letak backlink kat entry nih nanti akan aku usahakan utk letak link cik noa ni kat blog aku lak.. arigatoa gozaimas ichibandes ahak !

pssttt.. i tanya u sebab i ada site iklan free and site iklan utk. onlinebiz owner, tu pasal yg tanya tu hehehe...
nih ha url to my sites:
http://myadsfeed.com
http://myadsfeed.com/onlinebiz

kalo baik hati bleh la linkback ke site sayer tu... terima kasih :)

noa said...

Joe's :u back! mane u gi nih lame tak nampak (pasni mesti ko nak tnya kita penah jumpa ke kan kan kan ) Joe's jangan marah haaa, i gurau je =p