Inspirasi

TERIMA KASIH CIKGU. Eheh jap jap jap ape kena mengena cikgu dalam ini cerita? ni aku confius ni. Sebenanye aku nak cakap terima kasih banyak banyak kepada blogger yang memberi inspirasi kat aku untuk mencipta dan mereka (ayat tak bleh blah tul) blog aku sendiri.

Bagi aku walaupun diorang ni bukan nya cikgu aku yang ajar aku matematik ke sejarah ke biologi ke, add math ke , bahasa melayu ke kan, tapi aku tak kira aku nak anggap diorang ni semua cikgu aku. Boleh ke slumber-slumber je aku nak anggap diaorang ni cikgu aku ni, nak kena mintak permission dulu ke ape ni. Takpe-takpe pasni aku  p mintak permission dari diorang eh.

Aku pun tak sedar sebenanye bile aku terjebak suke bace blog ni. Tapi tu la selame ni skodeng orang nye blog je pastu kalau nak bagi komen name sudah tukar la jadi ANONYMOUS. Tu yang aku paling frust tu. Elok-elok mak ayah aku bagi nama aku nora, sedap-sedap je blogspot tukar name aku jadi anonymous. Ade ke patut, tak patut kan. 

Mesti korang tertunggu-tunggu siapa aku punya ispirasi tu kan

kate hati : poyo je ade orang tunggu, mane ade orang bace blog ni pun
kate noa : sibuk la, sukati ar , nak perasaan sikit pun tak leh grrrr

Dengan ini aku penyimpan mohor-mohor kecil mengumumkan blog-blog yang telah memberi inspirasi kepada aku ialah-drum roll please- DrumRolldrumm Rolll (korang anggap je la ni bunyi dram ek. Mereka-mereka itu ialah

Si DIVA REDMUMMY

Si CANTIK HANIS ZALIKHA



p/s: picture credit to them

0 comments: