sory lambat wish

Tu la dia kan, bile dah start online window shopping semua pun lupa la ye sayang. (apsal aku rasa cm penah denga je ayat ni ha). Memang time on laptop tadi aku punya plan nak wish Selamat Hari Raya Aidiladha kat semua tapi camne tah tangan ni tertekan lak link-link blogshop kat tepi tu. Bukan aku sengaje klik k. Kan aku cakap dah tadi 'ter' o k'ter'. Ralit wo bile dah start shopping ni. Nasib baik Maybank aku takde fulus kalau tak dah selamat dah. Ape aku melalut pasal online shopping lak ni.

Kate hati : Nora noa dah dah cukup cukup dah tu . Focus focus ok.
Kate Noa : Okay ok

Ok focus. Taknak melalut lalut dah (muke aku tgh serius gile time tulis ni). NORA DENGAN INI INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA UNTUK SEMUA YANG TENGAH BACA SEKARANG NI. AMPUN MAAF ZAHIR DAN BATIN. Akhir kata terimalah pantun 2 kerat yang tak penah lapuk dek hujanpanas ini


PECAH KACA PECAH GELAS,
SUDAH BACE HARAP BALAS
 

pssst senyum selalu




2 comments:

ahmad endo said...

selamat hari raya!!

hamzah ian said...

selamat raya dan selamat bercuti... oyeahhhh