Aku Tak Nak Kau Laa!!

Aku Tak Nak Kau Laa!!
Ko tak penah sedar ke yang aku memang tak pernah pun nak kat ko ni
Apsal ko datang jugak kat aku ha
Ko pernah ke nampak aku buat muka gembira bila ko ada
Pernah ke ha?? pernah ke!!?? 

Aku Tak Nak Kau Laa!!
Ko tak sedar diri ke ha
Ko tu ibarat melukut di tepi gantang je tau tak
Tak de siapa pun la nak kat ko
Aku tak percaya kalau ada orang nak kat ko
Never! 

Aku Tak Nak Kau Laa!!
Ko sedar tak kehadiran ko tu buat aku tak tenteram
Ko buat aku sakit ko tahu tak
Aku tahu ko tak kan tahu kan
Sebab ko tu takde hati dan perasaan

Aku Tak Nak Kau Laa!!
Tolong la...aku merayu kat ko
Ko pergi la jauh-jauh dari aku
Aku tak nak tengok kau lagi
Tak payah la terhegeh-hegeh kat aku lagi
Ko tak malu ke ha???
Oh aku lupa ko mana ada hati dan perasaan
Mana ko tahu malu kan

Aku Tak Nak Kau Laa!!
Aku tak tau nak cakap macam mana lagi bagi ko faham
Ko kan tak sekolah 
Sebab tu ko tak faham-faham kan
Kalau tak mesti dah lama ko blah
 
Aku Tak Nak Kau Laa!!
Jap jap jap 
Apasal tetiba aku rasa macam aku je tak sekolah ni
Apsal aku marah ko ha??
Conferm conferm ar ko tak faham apa aku cakap
Sebab...ko kan Jerawat
 
Arghhhhhhhhhhh
 
 
Sekian, terima kasih =p
 
Psttt...korang ada petua hilang kan jerawat tak?
share-share ar....

78 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

err.picit jerawat time mandi. hahaha..
selalu buat.. hehe

Lina_Lin said...

dah agak dah..mesti kes jerawat..lina pon ader jugakk..febret tmpt jerawat naek kat idung nie lah..
tbaek,memancar aje dr jaoh taw

Saya Noury said...

hahhhaaa..sabar wei..klo nak cepat letak bedak sejuk campur kunyit..cuba lah..

GR said...

peram air beras~~

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Dia datang melawat kejap jer tu. Lepas ni dia baliklah rumah dia tu...

Rina Rossoneri said...

siap buat sajak lagi untuk si jerawat ni hahaha...aku pun ada problem jerawat,jadi guna ubat khas...hehehe,guna cara tradisional ni dah xjalan...

ZWAN SABRI said...

Ceyh! Tak nak kan jerawat ker?
HAHAHA...
btw, senang jer nak hilangkan jerawat tuu.. Sila amek berus jamban and tonyoh sekuat hati kat jerawat tu.. kompem ilang... HEHE..

farah said...

tempek bawang putih !

Nieza Micha said...

haha... sabo jela... jerawat rupenye... haha...XD

Unknown said...

hehe..sabar ajer la..

Unknown said...

hehe..sabar ajer la..

Liquid said...

hentak itu jerawat kt dinding. musti dia tamau singgah dah ehehehe

JR said...

Jerawat tu kalo sikit2 pemanis muka..cuma kalau banyak yg jd masalah, tol tak?

Nurulbadiah Lai said...

ish...
ingtkn ape..
sabar ye dear...
kat my blog ade tips nk ilangkan jerawat

MIMIE AIZA said...

adakah sebab ini u x update blog begitu lama ?
hahaha

Anonymous said...

ha3.. dah agak dah.. sbb dlu penah buat entri cmni.. mmg tension kn.. tp jgn pk kn sgt sbb takut nnti lg bkembang pesat sbb kita tension.. =)

NieyaVanilla said...

tepi idung ok lg...kalu dlm idung tuh yg sakit..nk2 betul2 kt pintu lubang idung...nk pegang idung pon sakit...huuh

asyiqin nasir said...

wah kasi suspen jer..haha

Syazana said...

hoho.jerawatjerawat..sian la kat cik noa ni..stress diaa~

Unknown said...

cess.

Miss b said...

aku pon tak nak kau lah

*ade jerawat kat bwh dagu*

sakit siot.

p/s - Entri Istimewa Edisi Disember

shazika said...

petuanya adalah sabar je la

Annisa said...

pemakanan, stay up, stress, kebersihan muka juga kena pandai jaga -__-

hee, geram je.. :( ada juga jerawat kecik kecik timbul ni..

p/s : haha. culik nanas juga ke? nanas sedap woo ;)

Unknown said...

ceyyyyt !!
haha

kutil sampai tinggalkan bekas lepas tu pakai bio oil utk ilangkan bekas jerawat tuh.

hehe

selamat berkenalan ^__^

mira_nas said...

minum air banyak syg oii.. jangan makan benda berminyak banyak sangat..
nak bagi surut jerawat tu..pakai la bedak sejuk

Hamizi Azizan said...

ada ada... amek kertas pasir gesek kat muka.. kompom hilang jeramat tu sekali dengan kulit muka hilang.. hahaha

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/sebak-dengan.html

Ujang9897 said...

cis..kau lg sengal...hahahah

tue la tak bace entry aku...nie bace nie

http://azfar9897.blogspot.com/2010/12/tips-picit-jerawat.html

Ujang9897 said...

cis..kau lg sengal...hahahah

tue la tak bace entry aku...nie bace nie

http://azfar9897.blogspot.com/2010/12/tips-picit-jerawat.html

gmj said...

ada dua pilihan
biarkan atau pcit.haha

sry tde idea deyh
sbb slme ni hya biar

noa said...

Puteri Iqa Izyan

aku lak slalu picit jerawat pas mandi dlm bilik, sbb bilik air air aku takda cermin ar

noa said...

Lina_Lin

tula pasal, dia nye pancaran tu uikksss tak hengat

noa said...

NUR HIDAYAH

bedak sejuk?? dh lama gila ar tak ada stok. nk kna carik lik ni

ko ada, pos kat aku ckit huhuhu =)

noa said...

Sepi tanpa mimpi

ko ni tulis ar detail

pas peram nk wat pe? kena minum ek?
tak keracunan ke aku nanti wei

noa said...

Peraih udang dari Zimbabwe

hahaha aku dh tak sabar nk suh dia balik umah dia cepat sikit

noa said...

rossoneri

aku tak sampai ati la pulak nk racun dia, slalu aku suh dia blah sendiri je huhuhuu

noa said...

ZWAN SABRI

Ooo itu lah rahsia ko selama ni ek, baru aku tau huahuahau =p

noa said...

rainbowskittle

uiks cm sempoi je
aku buat aku buat

noa said...

Nieza Micha

x leh nk sabo dh ni huhuhu

noa said...

Princess Nur

hehehehe sabar sabar

noa said...

Liquid

uikss ngeri nye
ko ni zalim ar

noa said...

JR Shoppe

pemanis muka? penyakit muka adalah huahuahuahua

noa said...

Nurulbadiah Lai

x leh nk sabar dh ni uwaaaaaa

yeke..skang jugak i pegi blog u zaaas

noa said...

MIMIE AIZA

hahahaha tekanan emosi
tu yg tak leh update blog tu
hhehehe

noa said...

L.E.N.S.A-N.A.N.I

ok ok takmo ingat takmo ingat

nak ingat Rain je huhuhu

noa said...

SapaSapaJerLahhhh

haah kan

noa said...

cikinnaberry

huhuhuhu

noa said...

Sya Syazana

stress tahap ke8 dah ni

noa said...

+akufobia+

cuss

noa said...

+akufobia+

cuss

noa said...

Myaby

jum buat demonstrasi bantahan jum

noa said...

shazika

hahahhaa ok ok i ikut

noa said...

khairunnisa ♥

terima kasih cikgu =)

noa said...

tqaAwesome

ide ko hebat ar
waaaa kagum aku

noa said...

mira_nas

ni kena marah ke ape ni
huhuhuhu yela2 pasni minum air banyak2

noa said...

MiZi

kejam sungguh petua mu itu

noa said...

Ujang9897

year year aku baca ar ni

noa said...

Dira gMj

nk pilih dua2 leh tak
lepas picit pastu biarkan

ke biarkan pastu picit

ngehngehngeh

Lassie H. said...

cis ! ingatkan tak nak ape lah tadi .
amek ais batu letak kt jerwat tu .
naty kering :)

Faten Rosli said...

cis jerawat rupanya.. igt kan ape td..huhu..

letak colgate kat jerawat 2,, nnt die susut la..

omurice said...

hahaha...ingatkan ape tadi...tolonglah...hahaha...tenyeh jer kulit kayu manis...serbuk tau...kecutlah jerawat tu..

Asmi Asmidar said...

HAHA. .jerawat menyakitkan . .adoi. . hehe. .pk aper laaa tadi. .:P

kindergartenlibrary said...

hahaha..
nely pun menci jerawat . ,
buruk j muka lau ada..
hahaha

NM02 said...

hi nora.. salam kenal dari saya plak. maceh sebab sudi tinggal komen kat n3 saya. eh.. jom follow saya sebab saya dah follow awak ni. kite tukar link ye.. jgn luper tau

syifa BONKERS said...

aku pun benci kat kau tau tak jerawat ! hahaha

Anonymous said...

pergh! wakakakaka~
series lawak doe.. haha..
jerawat2..
XD

ChekDi said...

perghh berbakat jadi penyajak nih..
ko amek kulit pisang ko tenyek kt jerawat tuh..haha=)

Sca Ndx said...

eleh jerawat sikit pun. bukan dunia nak kiamat pun .heheh

Ammar said...

Nora sengal!!! Welk...hahaha bagi suspen je. Ingat apa td,,,,hahaha

anamizu said...

cuci dgn air wudhu'..
ececece..ngeee~~

noorafzan said...

akupun tak nak ko la..
hahaha~

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

ok ni dia petua nak hilangkan jerawat...
aku ada buat entri ni dulu..saje la nak share..selamat mencuba..

http://mia-erova.blogspot.com/2010/10/tips-dan-petua-nak-hilangkan-jerawat.html

Izzan Salwana said...

Amboi! bukan main mrh die dkt jerawatt tuuu. haha.

Asri Alam said...

err. tu sajak utk jerawat ka? ok soalan bonus. ekceli tersaspen tadi. baca dari atas sampai bawah, akhirnya jerawat

Hamizi Azizan said...

hahahaha memang sangat kejam..

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/bilik-mizi-lorh.html

Afiefah Safieni said...

amik lesung ketuk2 ja kt jerawat tu,..
tambah2 lepas lesung cili..
memang bes..
kalau percaya try la buat ..
=)

alin said...

hehehehe kompem tension giler kalo ade jerawat kan??errr sorry la xde la petua nak ilangkan jerawat.. ;p

Afra Yuri said...

aku tak nak kau laa!! - ganas tapi kiut. lol :D