Bag Murah lagiii

Korang... aku tak tau kenapa aku suka usha blogshop yang jual bag sekarang ni. Korang pun senyap je, macam redha je aku letak ape pun, huhuhuhuhu. Kalau korang ada permintaan korang jangan malu-malu tau, contoh cam mieza aritu, yang mintak blogshop yang jual seluar, so aku bagi entry skinny jeans for rm40.

Blogshop ni baru je beroperasi tau, dalam bulan november aritu. So harga untuk bag-bag yang diorang jual pun murah-murah lagi tau. Better korang cepat, manetau kan, nanti-nanti naik harga ke kan.

ni nama dia = cik Rm35

ni nama dia = cik Rm27

ni nama dia = cik Rm29

Korang... aku baru dapat call tadi...tetiba aku rasa sedih....tetiba aku rasa macam nak stop dulu....tetiba aku rasa cam aku dah cakap banyak sangat tetiba =p

Dah dah semua orang sedia, ikut aku cakap ni, kita cakap sam-sama tau

"all pictures credit to  http://jackelleboutique.blogspot.com/

kata hati : apsal ni
kata noa: tak tau


nota hari ini :

(1) cikgu nak amik cuti harini, so takde nota untuk hari ini ya murid-murid =p

3 comments:

Wan said...

kata saya wah beg murah jeans murah ,baju murah, hantaran murah ada tak? mlm ni aku buat entri baru hehe jangan lupa singgah ye kawan

Rina Rossoneri said...

comel pulak keychain teddy bear tuh

peah @ peps said...

ooh tidak...gaji udah kaburrr semuanyaaa..

New Entry: Money And I
New Entry: Edaran Eighteenth Annual General Meeting Snapshots