Aku Ungu! korang??

Aku Ungu...korang pulak warna apa. Betul...korang cuba tengok pic kat bawah ni, haa kan dah cakap aku ungu


Oooo aku tak bagitau lagi ek kat korang ape mende kat atas ni. Kat atas ni ialah tarikh lahir dan kod warna yang mengambarkan diri korang. Aku lahir satu haribulan October, sooo automatic aku warna ungu ar kan. Kalau korang nak tau korang warna apa, korang check it out kat blog teddyuna. Cepat-cepat g check pastu datang sini balik share ngan aku korang warna apa tau.

Ciri-ciri orang Ungu ni adalah seperti dibawah (tetiba cam ayat soalan exam je ayat aku ni)


Seperti yang ditulis kat atas, aku copy balik je, sebab aku malas tulis (aku dh mitak permission arr ;p)
...............................................
Amboi! Kamu ini gadis misteri rupanya. Tak ramai orang yang dapat mendekati diri kamu kecuali orang yang benar-benar kamu percayai.

Aku cakap: korang...walaupun aku misteri tapi tak bermakna aku ni pembunuh misteri tau, so korang tak payah ar takut- takut nak mendekati aku. Aku tak makan orang arrr betul....
...............................................
Kamu juga mempunyai daya penarik yang sukar dicari pada orang lain
Aku cakap : ini tak bermaksud yang aku ni magnet atau juga di kenali sebagai besi berani tau
 ...................................................
Walaupun begitu, kamu tak pernah pentingkan diri sendiri dan agak mudah terpengaruh dengan perkara-perkara yang baru bagi kamu.
Aku cakap : aku memang penting kan korang, so korang jangan pengaruh aku buat perkara-perkara yang tak baik tau, korang sayang aku kannnn
...............................................
Mood memainkan peranan penting mempengaruhi kehidupan kamu seharian. Jika kamu rasa gembira, sudah tentunya hari itu menjadi hari yang paling ceria bagi diri kamu dan begitu juga sebaliknya
  Aku cakap : Alaaa bukan susah sangat pun korang nak bagi mood aku happy all the time, korang belanja je aku makan tiap-tiap hari 3 kali seari, conform mood aku ok nye lah 
...............................................

Dalam menjalinkan percintaan, kamu lebih cenderung untuk memilih mereka yang punyai kedudukan dan agak stabil kewangan mereka
Aku cakap : OoEmmGii aku mata duitan??  Apsal aku tak sedar pun selama ni nih??

Lakonan Semula: Aku Terkejut lepas dapat tau aku ni Mata Duitan rupanye, Oh! Man...
...............................................
Namun kamu pandai menawan hati orang lain, tak rugi jika dapat mengenali diri kamu lebih dekat lagi
 Aku cakap : Fuhhh sib baik ada penyataan last ni. Tak rugi woh kalau korang kenal dengan aku. So ada sesapa nak kenal ngan aku tak? nanti aku email borang keahlian FanClub aku tau. Yuran bulanan RM50inggit setiap bulan (ni tak kira sebagai Mata Duitan arr, ni duit...em...ni duit...ha ni duit untuk buat aktiviti club je tau ;p)



nota harini:
1. sumber article adalah dari blog http://teddyunawakaka.blogspot.com, klau nak tau mana dia tau pasal bende ni, korang p ar roger dia ek

66 comments:

Penjejak Mimpi said...

Noa, x sangke lak ko ni mate duitan.. duit ape? RM? Rupee? Rupiah? Dollar?

lady-D said...

dla nye kaler aqua..dia ckp dla hangin 1 badan..hahaha..mane ade..angin sikit jer..hehe

Along Tapa said...

aku kaler kuning...tapi aku risau dengan deskripsi dia tu..cettt...

aku nak mendekati kau..tapi takleh.bukan sebab takut...tapi sebab ko jauh...ngahahahhaa


Gorengbaek - Tips untuk dapat idea buat entri..

Hangit Habis dah - Retailing entri lepas + itu tegas ke?

Noor Fatin said...

oren! haha

Puteri Iqa Izyan said...

muehehe... tahniah2

mata duitan tuh..
duit penting jugak ler.. err. bkn jugak. memang :D

KakD said...

takpe takpe lepas ni kalau aku jumpe ko aku bawak duit syiling jer akekeke :P

eh aku warne oren lalalalaa (musti k
o jeles kang ni bace nih muahahahaha gelak musti jahattt :P)

noa said...

Penjejak Mimpi

Dollar??? mata tetiba tebeliak pulak huhuhu

noa said...

d_LA

hahahhaha angin ok agi jangan twister haaa

papabear said...

saya kelabu haha...

noa said...

Along Tapa

buat entry berapi2 tak ingat
skali dalam hati ada kebun bunga haa
cayalah org Kuninggg hahhaha

noa said...

NOOR FATIN

oren? wah! syabas mere dos

noa said...

Puteri Iqa Izyan

like u very2 much la
ko mmg memahami jiwa wanita ngehngehngeh

noa said...

MAPPIAU

ko? oren?? aku tak caya aku tak cayaaaaa ;p

noa said...

papabear

patut ar papabear menang contest cik peah aritu, imaginasi terlampau upenye huhuhu

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Malas nak check, bluwekkk...

*Muntah kaler hijau* <--- kaler ni boleh kira tak?

ghost said...

jangan percaya sangat nora...kadang2 tuh dibuat secara random jer...kadang langsung tak bagi kesan pada kehidupan kita.bak kata orang,kalau ada yang kena pada diri kita tuh kebetulan jer..iye kan..

Sca Ndx said...

tak ku sangka, rupanya kau macamni
:(

noa said...

Peraih udang dari Zimbabwe

hahahha mengong
ni yg aku tetiba nak betukar jadi si hijau HULK nih

noa said...

biskut

betul tu, maneleh percaya pun, juz for fun buat bahan org je ngehngehngeh

Ade ke noa ni mata duitan?? tak logik langsung kan

noa said...

Sca Ndx

hahhaha Sca ko mengong
mata aku normal ar mcm mata ko gak
mana ada duit pun kat mata aku ;p

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Perempuan sesekali tidak boleh menjadi Hulk, kerana akan mendedahkan aurat nanti. Harap maklum...

noa said...

Peraih udang dari Zimbabwe

hahhahahhaha aku dah gelak pecah perut dah ni

ko wat part time jadi joker ek kat sana

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Aku memang seorang pelawak di kala tidak melakukan keje sebenar aku...

noa said...

Peraih udang dari Zimbabwe

aku dah tanak layan ko dah, dah tak larat menyengih, naik kejung dah mulut aku ni,

aku nak tido
jgn buat lawak dah

ko buat lawak,aku blasah ko

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Ok2, cukuplah setakat ni, nanti tak pasal2 jadi cam YM messenger pulak...

Kalau nak tido tu, pastikan mulut tak dibukak besar2, nanti peta sediada kat atas bantal tu boleh jadi Full World Map Version 3... Special Edition lagi...

Raji and Yeen said...

hak2 mata duitan..?
menakutkan betul
huahua

mr.syazwan said...

ku warna KUNING

tapi otak ku x kuning ye

hahaha

Liquid said...

pandai menawan hati org lain..?? ehehehehe

shizuka said...

wahh..mahal sgt la yuran club uh.ekekeke...;p

A.s.t.i.n.a said...

naper ungu?

ungu mata hitam ai memikirkannya babe..

ai putih.. heh mintak ungu selori dua boleh?

EzayHadry said...

haha mata duitan???

misteri??? wooo takut la

mie said...

wow!!
borang plz..
tapi gue nak free..
eheheee

Tuan Din said...

saya Oren... Sebijik sejiban cam kerekter aku lah.. KEBETULAN...

oit.. saya nak mintak permision Noa nak buat entry cam nie... boleh?!3
(baik hangguk!! nnt sy Hempuk!!!)

Miss Yaty said...

bagus noa hidup ni kena mata duitan....hahah.

eh tipu je..jangan mata duitan nanti tak ingt dunia..hihi..


pssst, cantik tgn you noa...hih...opss i'm straight not GAY ;P

M a W a D D a H said...

terkejut tengok muka terkejut kamu...hehehe..

adah kaler oren...peace..;)

Ujang9897 said...

aku putih..nampak sgt aku lg suci dari kau....

Nieza Micha said...

bulan oktober jugak rupenye...
boleh sambut same2... ngeh3...

kite wane biru lorh..>_<

Unknown said...

tipu je benda2 macam ni

ahmad endo said...

aku kaler pink2 kelabu asap cket...hehehe

whitecappuccino said...

Akak emas hehe..

Adam said...

Aku emas! :D hehe.

Btw, aku pun mata duitan gak. ngeh2

ZWAN SABRI said...

ek eh, aku kaler warna krim la..

KRIM
Ha! Kamu ini seorang yang suka bersaing dalam apa juga bidang yang kamu ceburi dan ingin berjaya. Tapi persaingan secara sihatlah. Kamu juga bersikap suka mendorong orang lain untuk mencapai apa yang diidamkan. Namun kamu cukup takut akan ‘kehilangan’ sama ada teman ataupun kekasih! Selain itu, sudah tentunya kamu seorang ceria selalu! Sebagai seorang kawan kamu boleh dipercayai 100% dan setia pada janji. Dari segi percintaan, kamu amat berhati-hati dalam menjalinkan hubungan cinta dan tak mudah jatuh cinta hingga kamu rasakan menemui seseorang yang benar-benar kamu cintai! Ketika itu, kamu tak perlukan masa yang lama untuk melafazkan sayang!

NuSaNa NoSa 91 said...

tamau percaya.. tipu je ni.. utk suka2.. he3~ ^_^

Miss b said...

aku kelabu?

mak ai gile bosan kaler kelabu bai!

Elie Lily said...

mata duitan?
alamak!
hehehhe

Rina Rossoneri said...

ohhhhhhh ko materialistik rupanya ohhhhhhhhhhhhhhhh

MIMIE AIZA said...

mata duitan yea...

apdm said...

salam malam isnin =)

boleh percaya ke ni? heheheh..tapi suka yang ni...


Dalam menjalinkan percintaan, kamu lebih cenderung untuk memilih mereka yang punyai kedudukan dan agak stabil kewangan mereka

p/s: maaf lama tak jejak sini, internet probelm ;(

sud@is said...

hey2 sume orang mata duitan...
eh x nak ngaku...plak
kalu duit ditsbor..adakah nak tengok saja......

Unamn said...

kita serupa la noa.. una pun ungu.. una mengaku.. una memang mata duitan ;)

fiqas said...

hah, cik nora, kamu mata duitan??? larikkkkkkkk........
hehehehehe

Joe's said...

aku maroon la Noa.. maroonnnnnnnnnn ko dengar tak? aku nih maskulin hensem berkeyakinan tinggi setia dan juga berkebolehan menilik nasib huahuahua...
psstt... semua tu aku tipu Weksss

Anonymous said...

oit2..
gua EMAS la..
xramai taw anak melayu yg kale emas..
len mcm jew..

Anonymous said...

oit2..
gua EMAS la..
xramai taw anak melayu yg kale emas..
len mcm jew..

unknown girlz said...

purple..purple...
i like purple :p

Lina_Lin said...

lina kaler marooonn laaa

Anonymous said...

aku lime.. weehhhuuuuu...

hampir semua memang
aku.. wah wah wah.. nak tau???


LIME (WARNA BUAH LIMAU): Sifat kamu yang tenang saja sepanjang masa amat dikagumi ramai. Tapi jangan tak tahu, kamu juga mudah rasa tertekan bila dilanda masalah. Selain itu, kamu boleh dikatakan agak cerewek juga kerana perkara-perkara kecil pun kamu amat prihatin! Pun begitu, kamu punya personality tersendiri yang membuat orang ramai menyukai diri kamu. Amboi! Kamu ini rupanya seorang kekasih yang kuat cemburu yer?

NARDtheNERD said...

haha.
mata duitan tu sifat semulajadi manusia...
:P

lolaa said...

noa..aku ungu la..same ngn kaw..huhuhu..mate duitam..OMJAyyy...

Mohd Nor Quiyyum said...

mata duitan!!!!

YOUsoF said...

Aku tak berapae berduit.. Sudi ke ko kawan ngan aku Noa? ;D

Aku warne biru haha.

E'in said...

e'in wane LIME.. =)

greenduck said...

naK duittttt :D

iKhRam said...

aku warna maroon.. yang kekal setia dgn percintaan.. tp duit tu modal cinta la.. nak sokong ungu la.. hehehe

Tepoh Dock said...

krim warna ku...

mila said...

dah check.tp xsama langsung ngan perwatakan sy...1 pon tiada..huhu