Stress Dua Saat

Korang...aku malas gile harini. Ada ke patut aku ingat arini cuti lagi, konon-konon hari Ahad ar. Tu yg semalam aku tak buat entry pun sebab aku ingat hari Sabtu malam Ahad. Adoila sabo je lah. Tadi p office, gagah gile, rasa malas sesangat. Sib baik hari ni hari Jumaat a.k.a hari kerja halfday bagi aku (feeling 1/2day walaupun sebenarnye fullday okay)

Aku rasa cam mamai je sepanjang hari tadi kat office, rasa tak puas hati pun ada. Sebab mind set kata harini cuti tetiba kena kerja, eeeee menyampah i tau. Aku stop cerita ni tadi pastu aku baca balik title yang aku tulis tetiba aku rasa aku dah melalut la pulak.

Sory sory dah lama kot aku tak melalut tu yang rindu nak melalut tu ngehngehngeh ;p Aku nak start cerita ni, korang dengar tau, focus! focus! ( tetiba teringat cerita Mahmood Baginda, kan baru main ari ahad aritu kan- okay aku tau aku melalut lagi)

Lakonan Semula : Aku Stress Dua Saat

Cerita dia macamni....tadi time aku nak balik kerja, aku pun p ar kat parking kereta tempat aku park kereta pagi tadi. Tiba-tiba KERETA AKU TAKDE KAT SITU. Ya Allah, bederau darah naik kat kepala, kaki rasa lemah je, jantung dah dup dap dup dap kalah jantung Khairul Fahmi masa suzukicup aritu, (aku tak tau kenapa aku kena amik contoh jantung Khairul Fahmi, korang tau tak kenapa??)

................... Dua Saat Kemudian....................

Perghhh aku parking kereta aku kat tempat lain la pulak rupa-rupanya. Fuhhh logo Pokcik eh silap silap logo Mokcik (ha baru betul ngehngehngeh ;p) Tamat la sudah cerita Stress Dua Saat dari saya. Sekian, terima kasih.

Aku Stress Dua Saat sebab Budak Kecik ni arrrr

Korang pun mesti pernah Stress Dua Saat gak kan? kan? kan? 
cerita ar cerita ar cerita arrr, noa nak dengar gak

53 comments:

KakD said...

eh eh camne yek nak bagi tau, hurrrmm hurrmmm hurmmm nak bagitau ke tak ni, nak bagitau ke tak nih hurrrm hurrrm hurrmmm

noa!!!!! aku cuti wei hari nih (lariksssssss) wakakakakaka :P

saje nak kasi ko stress lagi 4 saat boleh?? akekeke :P

Noor Fatin said...

stress sbb cinta. lalala :(

mr.syazwan said...

itu tanda nya hari usia anda semakin hari semakin tua sudah nyanyok katanya

hahahaa

=P

Unknown said...

cehhh dua saat je?asal xstress 2 tahun baru best.eheheh

lady-D said...

hehe..noa noa..seb bek 2 saat jer.x 2 bulan..maw berkulat blog ni x dihapdet..dla stress gak ni sbb asek lapar jer.wuwuuuu

apdm said...

salam

jangan stressssss.. nanti cepat tua..heheh

Puteri Iqa Izyan said...

arini ai cuti. tido bangun kul satu ptg. muahahaha...


stress tak baca komen nih? :D

Hamizi Azizan said...

mizi ada pengunguman nak buat

http://contengcorner.blogspot.com/2011/01/pengunguman.html

Rina Rossoneri said...

baca entry ko ni tiba2 aku terpikir, hari ni hari apa...

Nieza Micha said...

hahaha... byk makan semut nih...XD

esok baru cuti noa... hehe...

ghost said...

stress 2 saat....aaaaa..dah tak ingat sebab laju sangat.huk!

EzayHadry said...

blog anda dapat award..sila ambik
http://ezayhadry.blogspot.com/2011/01/smashing-award-goes-to.html

Faten Rosli said...

laa.. kes letak tmpat lain,, cari tempt lain la ni ea?.. huhu..;p

Along Tapa said...

stress dua saat aku??time aku nak berak...aku beria-ia masuk jamban...lepas tu bila dah masuk, taik tu taknak keluor...lepas dua saat baru dia keluor...stress dua saat aku masa tu sebab aku ingat aku tak jadik nak berak...

sekian terima kasih...


Gorengbaek - Tips nak nampak lebih muda...psichologically...

Hangit Habis dah - Ko ingat aku kisah kalo ko pandang slack??!

kamarukom said...

ni yg aku bc ni stress bersaat bc entry nih...hehe

mie said...

gue tgk muka awek cun tu pun dah stress
eheheheee

Unknown said...

haha...apa la yang difirkan masa cari kereta tu..sampai lupa park kat tempat lain..:p

Tuan Din said...

Stres 2 saat memikirkan kawan2 Blogger..
kemarin ada yg pergi opis pakai baju batik padahal hari cuti.. heheh
ini pulak ingat cuti padahal hari kerja...

omurice said...

omu tak pernah stress 2 saat...tapi bertahun2....sbb telinga pekak sebelah...

Unknown said...

ceh 2 saat stress tpi kesan dia macam 2 jam..kalau kau stress 2 jam tak thu la kesan dia macam mana...

A.s.t.i.n.a said...

heh heh heh.... abis 2 saat.. apeke lama bebenor stress tuuu?

Lakonan makin mantoppppppp.. i loikeeee :)

Siti Hajar Masri said...

pernah terjadi kat aku..cr kereta kat sini rupanya parking kat tempat lain..ingatkan kereta hilang..stress beberapa minit gaklah..haha~kelakar2 kalo ingat balik..

Annisa said...

stress bila pen hilang T___T

kindergartenlibrary said...

2 saat je ?
cepat nya stress .
hehehe

Unamn said...

stress dua saat ka? heeeeee biasala una stress 2 jam,2 hari,2 bulan.. 2 tahun.. ok2 cukup sy sudah merepek kat komen pun jdi

Anonymous said...

hehee..biase la tu..mau luruh jantung ttbe kete xde kat tmpat parking kan..rupanya slh tengok..hahah!

PADLE said...

aku stress 37 saat bace entri ko ni...adoi...

qwert. said...

heheee , alamak , amnesia seketika ;)

Elly Emmy said...

hehehe.. stress 2 saat.. bagus utk kesihatan jantung.. :P

lady-D said...

noa jgn stress2 sayang..meh amik award paling cool ni..hehe

AWARD COOL

Sca Ndx said...

stress dua saat je?

oshinz said...

huish.. ingatkan kreta ilang tadi. cisss!!

M a W a D D a H said...

sib baik 2 saat jerk...kalu x pasti menangis kat situ...kehkehkeh

Miss Yaty said...

strees ke garu de kutu tu noa ;P

farah said...

hahaha over la kau ni noa !

iKhRam said...

bhaya klau ada pyakit cam nie?

Raji and Yeen said...

hahaha len kali note down mana park keta arinih
huahua

Dart Hyda Osman said...

penah jugak jadi cam ni..normally kat basement shopping complex la..selalu mengong pk mana la aku park kete ni..no tiang tak pernahnya ingat..haha..

NuSaNa NoSa 91 said...

ha3~ tau gelabah kete ilang.. xpe2.. lain kali, bukak mata luas2 tau pokcik.. opsss~ mokcik~ hik3~ ^_^

Mawar Merah said...

Haish.. Sib baik xilang btol2 kete tu. mau nanges xberlagu..

Aretikz said...

Tolong ingatkan aku! Haha.. Aku lupa lah, ni blog ko ka noa? haha..

Unknown said...

same le kite..aku pon pernah balik naek bas je..padahl tak ingat tarok kete kat mane..

Miss AZ said...

kalo keta betul2 hilang, rasa macam nyawa hilang dah.. heh!!

loLaa_nurafizza said...

aiyak..mcm mane ltk tmpt lain..tgk tmpat lain..kan dh xpasal stress 2 saat..

Ujang9897 said...

kau gila...

noa said...

testing testing

Aku Nak Cari Jodoh???

Anonymous said...

haha..akibat mamai..
hye im your new follower..moh ke blog saya..zoeyzauyah.blogspot.com

NARDtheNERD said...

xbaik stress stress.
cepat tua tauuu.
:P

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Byk sgt minum air ketum ni...

B0B said...

aik..2 saat je stress? hehe :D

Liquid said...

dua saat jek..?!!

AngahSayang2314 said...

stress pasal bf yerrrrrr???? hehehe

Unknown said...

nak taanya yang masa ko stress 2 saat nie, adakah harinya sama dengan hari aku prank member aku curi keta dia? hhhahhahhaa

kita memang ada connection la noa...aiseh!!!