Demam...

Korang.....aku rasa macam aku nak demam ar
Badan dah lenguh-lenguh
Kepala dah pening pening
Tekak dah rasa panas
Telan air liur dah rasa pahit
Mata dah berair

emm...babai korang
rasa tak selesa dah ni T_T
nak tido dulu tau....

..........................................................................................................................
Korang...aku dah sihat!!! Cuma ada pening2 sikit je lagi. Tadi sampai ofis makan panadol pastu p tido dulu, pas bangun dah rasa segar. Rajin kan aku tak sihat pun g ofis gak (tipu!!!!tepakse ar ni, nak close account nye pasal T_T)

 Recycle : Aku Dah Sihat!!
(korang faham dah kan kalau aku guna gamba recyle mean aku kat ofis ar tu tau)
...................................................................................................................
Sca Ndx
mane ko tau ni??ko ada affair ngan adik guard kat umah aku ek

Puteri Iqa izyan
done ^-^

rossoneri
aku tak faham, aku senyum je la ek =)

Along Tapa
aku faham ar ^-^

nas
okkkkkk

misz FaTiN
wajip tu selubong ngan selimut,hihihihi

 Azie Azra
ko pun geng ngan ScaNdx ek???


 Ezay Hadry
tak lupe

 mr.syazwan
perut aku dh kembung minum air banyak sangat ni uwaaaaaa

Cik Sha
dah sembuh dahhhh, lallalala (c siap leh nyanyi lagi)

Nakha Rism
ko memang terpaling kejam arr

mie
ko penah try ke ape ni?? lallala =p

Peraih Udang dari Zimbabwe
hahahhaha banyak ar

Penjejak Mimpi
tq doa, dah sihat dahhhh

peah@peps
tak mc pun, kata pekerja contoh ngehngehngeh =p

 Ujang9897
ko ni saje nak suh aku kena serang ke ape ni wat ayat camtu
japjapjap Lisa Surihani tanak ko sebut nama dia lagi tau

Princess Nur
im well =)

 Ammirah Zawani
takleh rehat banyak2, tapi...dh sihat dah ^_^

 Myaby
ko ke sape yg tulis ni, apesal aku rs cm org lain je tulis nih ngehngehngeh

 Nieza Micha
 dah shat dahhhhh ^_^

Pstttt.....kalau tak faham, korang baca kat sini ek, conferm pastu korang faham nye lah

32 comments:

Sca Ndx said...

ler kesian. nakal lagi main hujan. pegi rehat :)

Puteri Iqa Izyan said...

mkn ubat ;))

Rina Rossoneri said...

oyasumi nasai~

Along Tapa said...

amik panadol and go to sleep...pandai budak ni...besok jangan renyah2 ek..nnt payah nak kebah..ahaks..ko faham tak ni?


Gorengbaek - Pesan cikgu kat sekolah adik aku aritu..bijak2~~

Hangit habis dah - Makin lama aku hidup.makin bosan dibuatnya...

nas said...

makan ubat n rest...

Faten Rosli said...

kesian nye noa..
jgn lupa mkn ubt tau..pastu tido selubong dgn selimut ya.. ^_^


da sht,, help me here ya..^_^
http://atentiqa.blogspot.com/2011/01/contest-fesyen-untuk-semua.html

Azie Rashid said...

haaa.men ujan eaa.mam ubt,selimut ok.rehat2 ea dear :)

EzayHadry said...

demam ye nora?
mam ubat jgn lupe

mr.syazwan said...

alo2 cian

meh sini ku picit2 meh

minum air byk2 k

tc

=_=

Shahada Fauzi said...

jangan lupe makan ubat dear..semoga cepat sembuh..take care..

Unknown said...

bile nk tggalkn wasiat, nora?

mie said...

apa kata try minum kacip fatimah..
sure sihat..
hohohohoo

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Tulah, dah cakap dah, jgn main air dlm longkang kat depan rumah tu, tp nak main jugak. Degil...

Penjejak Mimpi said...

Salam..

Ko demam ek? Makan ubat. Muge ko cepat sembuh.. Amin

peah @ peps said...

mc la ni gamaknyer...selamat tido 'budak demam'...

New Entry: Nasi Kukus Ayam Berempah, Desa Pandan

Ujang9897 said...

tue la kau....rindu kat aku lagi..kan dah demam..hahahahaha

Unknown said...

get well soon noa..makan ubat tu ek..

Miss AZ said...

siannya dia..
rehat byk2 k..
semoga cepat sembuh :)

Miss b said...

jaga diri baik baik!

Nieza Micha said...

lorhh.. cian nye... g mam ubat... rehat byk2 k..^_^

Sca Ndx said...

haha. aku bukan gay.

kehkeh, dia reply terus letak profile pic. cakap ler awal2 nt aku boleh tuka pic kacak sikit

Miss b said...

ngahahaahha

kau sakit mesti la aku cakap baik baik. wkakakakak

farah said...

da sehat da noa ?

Annisa said...

banyak banyak rehat cik "aiiiii" ^___^

Usagi said...

ehhh....kejapnyer sembuh demam. yg gambar2 tue mmg xpaham, igt ngomel pasal apa lar

MIMIE AIZA said...

erkk sy x de.. sedihnye.. hahaha

noa said...

rainbowskittle

khairunnisa

Betta sp

MIMIE AIZA

esok noa jawab kat office ek, leh letak2 gamba, skang x leh ar, bodban slow bangat nih huhuhuhuhuhu

Puteri Iqa Izyan said...

hahahaha..ades..
ingatkan napelah ade gambar2 :P

NuSaNa NoSa 91 said...

wahahahaa~ mcm tu plak.. adesss.. mula2 xphm, tp skrg dh phm~ ^_^

Raji and Yeen said...

bestnyer
jawab commnt gne entry
hahahaha
nnti jwb comment aku plak XD

mcm cpt jer sihat dalam dunia blog ni..
cuma 2 space je

YOUsoF said...

hahaha bagus gak care ni Noa.. ;)
bagus sangat la dah sembuh, terus layan budak blog ok..

Faten Rosli said...

picha sy ad dlm en3 awk.. segan la..huhu.. >_<